Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-17, 14:54   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ADHD - et samfunnsproblem?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg skjønner ikke helt at du mener uroen i kroppen ikke vil vært der nå, i 6. klasse, hvis han hadde vært januarbarn. Kan du forklare?

Jeg tenker at statistisk vil det være en forskjell på høst- og vårbarn fordi modenheten er forskjellig når de begynner på skolen og at det for noen av høstbarna tar tid å ta igjen forspranget noen av vårbarna har. Jeg klarer derimot ikke å skjønne at du på enkeltindivid mener han ville vært roligere i en alder av 12 år hvis han hadde begynt på skolen noen måneder senere i en alder av 6 år.

Jeg tror at hvis du først kommer skjevt ut fra første klasse, med en million utfordringer du ikke mestrer, så er det vanskelig å få "fluene ut av hodet". Hodet blir fullt av vanskelige ting, ting du ikke klarer, ting de andre tilsynelatende klarer enkelt, og så stabler det seg opp og blir uoverkommelig.

(Ikke HELT svar på det du spurte om)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat