Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-06, 22:33   #12
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Jeg har et langt kjøkken med spisebord i den ene enden og døra til yttergangen i den andre enden. Kjøkkenet i dag er 2 lange benker på hver side, god skapplass - men skikkelig kjedelig! Har spisebordet/kjøkkenbordet i stua, til høyre på tegningene.. har ikke tegnet det inn nå.

Litt råd og vink hadde vært utrolig deilig... lettere når andre også ser på det. Har ikke heeelt nøyaktige må, men nå leker jeg bare med designet.. om jeg får til å lage noe annet enn det som er siden det er så kjedeligt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bilde av kjøkken ovenfra.JPG (173,8 KB, 52 visninger)
Filtype: jpg kjøkkenet fra spisebordet.JPG (168,9 KB, 45 visninger)
Filtype: jpg Noe likt som det gamle.JPG (152,9 KB, 38 visninger)
__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat