Tråd: Hvor ofte?
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-06, 23:41   #34
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte?

.....vaskes toalettet - annenhver dag og ved behov. Det kan bli opptil menge gang på en dag!!
.....skiftes sengetøy - annenhver uke
.....vaskes gulvene - jeg tørrmopper når det er smulete og sandete, hver og annenhver dag. Far støvsuger når han synes det er ille, gjerne et par ganger i uka, uavhengig av om jeg har moppet! Vi vasker ikke med vann så ofte, en gang i uka eller hver 14 dag.
.....vaskes klær - hver dag
.....vaskes vaskeservanten - hver dag
.....rengjøres komfyren inni - når det trengs
....vaskes vinduene - når jeg ikke kan dra ned markisene for å skjule møkka. Vaskes mye oftere innvendig enn utvendig! Jeg skifter gardiner ganske så ofte , fire, fem ganger i året. Da må vinduene være rene - ihvertfall inne.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat