Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-17, 09:25   #5
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krem rundt øynene og/eller behandling å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg vet ikke hva som var årsaken, men jeg rundet 40 og fikk sparken på jobb omtrent samtidig. Apotekeren min (som jeg etterhvert har blitt skremmende godt kjent med ... han har pinlig god innsikt i alle mine fysiske skavanker) mente at jeg burde teste ut en øyekrem, og da ble det mye bedre. Ikke så avanserte greier, men «cosmica - lift & fill firming eye cream» gjør jobben for meg.

Den ER god, og jeg har også vært innom Vichy og REN - men er fort utro når det kommer noe nytt i hylla

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat