Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-17, 13:03   #28
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.472
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Podcasttipstråd

Nå er jeg ferdig med "Sånn er du" etter tips fra dere. Gleder meg til å begynne på noe nytt. Dette er gøy

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hører Ekko (omtaler seg selv om aktuelt samfunnsmagasin) når jeg vil ha noe "seriøst" og Sånn er du, hvor de personlighetstester diverse kjente folk, når jeg vil ha noe som er morsomt.

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Jeg liker også Sånn er du, og henger her for flere tips

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Jeg er også ny på podcast, og har hittil bare hørt Sånn er du. Har til gjengjeld hørt alle episodene, og det er kanskje litt sært, det går jo mye i det samme.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat