Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-18, 18:36   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Reform om fylker] Blir vi aldri ferdig?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det var da virkelig ikke ment kritikk av alle byråkrater i Oslo. Greit at jeg burde forklart bedre hva jeg mente, men her syns jeg det leses temmelig skjevt også.

Det sauses sammen veldig mye i diskusjonen om Søgnen og Thorkildsen, og jeg har ingen meninger om hvem som er skurken, men det er gitt noen eksempler på ting som er gjort fra byråkratiets side der som jeg mener er godt over streken for hva man kan gjøre i den rollen. Det tydeligste eksemplet er gitt av en gruppe lærere i en kronikk, og bekreftet av Søgnen i et intervju jeg ikke finner igjen akkurat nå:

«Byrådet har bestemt at den skriftlige halvårsvurderingen skal være frivillig, men i et skriv til skolene anbefaler Utdanningsetaten at skolene fortsetter med skriftlig halvårsvurdering i 5.-7. klasse.» https://www.vg.no/nyheter/meninger/i...-i-oslo-skolen (resten av kronikken er partsuttalelser, men akkurat denne delen er dokumentert og bekreftet.)

Søgnen forklarer dette med at de bare hadde sendt ut et faglig råd om at de anbefalte å fortsette med praksisen. Jeg mener at det bør enhver byråkrat skjønne at man ikke gjør etter at politikerne har gjør vedtak om det omvendte.

Jeg jobber i en politisk organisasjon - og dette hadde virkelig ikke vært greit - det hadde medført at byråkratene måtte gå.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat