Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-18, 23:44   #32
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Operasjon Dagsverk - boikott eller ei?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Der står Israel i en særstilling og defor kan man ikke sette noe rent skille mellom antisemittisme og antisionisme.

Det kan jo henge litt sammen med hvordan Israel ønsker å fremstå og hva som forventes av et moderne demokrati.
Jeg har ikke noe som helst mot jøder (utover den lett undrende holdningen jeg har til alle religiøse), men jeg har ganske mye imot Israels politikk.
Å bruke det faktum at det finnes antisemitter for å stilne kritikken av Israel tror jeg ikke er noen langsiktig god strategi for å bekjempe antisemittisme, for å si det litt forsiktig.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat