Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-18, 15:50   #49
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Operasjon Dagsverk - boikott eller ei?

Ja, det er vel meningsløst å dikkedere om hvor de har det verst, de har det jævlig.

Og det finnes gudsjelov fortsatt mennesker på begge sider som ønsker en løsning uten vold. Men for hvert angrep, ene eller andre veien, så blir det flere som er rasende og noen av dem igjen som blir ekstreme.

Organisasjoner jobber også sammen og på tvers, og jeg blir personlig veldig berørt av Parents Circle Family Forum, med medlemmer som alle har mistet et familiemedlem i volden, og som likevel jobber for fred sammen. Jeg klarer ikke å forestille meg hva det krever av dem.

Den jevne israeler var, den gang jeg jobbet der, virkelig veldig negative til den innflytelsen som en den gang fortsatt liten gruppe religiøse fanatikere hadde skaffet seg, blant annet på selvtekten til "nybyggerne". Dette har jo bare blitt verre med den massive østeuropeiske innvandringen som har dratt politikken i samme retning. Og de ekstreme kreftene har blitt stadig sterkere.

Og det er klart at den jevne palestiner ikke ønsker israelske kvinner og barn døde. Men de oppkaller altså likevel barneskoler etter terrorister som har drept kvinner og barn. Og disse organisasjonene som OD støtter, de er også assosiert med grupper som agiterer for å utslette staten Israel.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat