Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-18, 11:55   #848
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Men for deg var det sikkert mindre nytt, siden mye er kjent fra før.

Jeg syns mye er interessant, blant annet hvor isolert Tajik tidvis har vært. Jeg lurer på om det var galt å velge henne til et så tungt verv så ung. Ikke fordi hun ikke er dyktig, hun er åpenbart både smart, flink, klok, drevet og arbeidsom. Men hun var så ung, hun var ikke "born and raised" i AUF og det var mye maktspill, fraksjonering, alliansebygging, manøvrering, diplomati og sånt hun nok hadde hatt godt av å ha mer erfaring med før hun ble kastet ut i det så hardt. Jeg tror det ble kjempetøft for henne.


Og Støre, der klør jeg meg i hodet fortsatt. Jeg tror genuint han er en bra fyr, jeg liker ham, men jeg tror virkelig ikke han er utrustet til å ha den jobben. Varslerhåndteringen var ett eksempel, valgkampen et annet.


Mange mennesker som bare har vært en rekke navn for meg trer mye klarere fram, særlig siden det er så mange skriftlige kilder, og mange av dem viser folka som har skrevet dem veldig godt.


Og så er det, som alltid, fascinerende å se hvor ekstremt mye den organisasjonen lekker!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat