Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-18, 12:18   #45
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spin off] Den boka som har gjort størst inntrykk på deg?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Når jeg var 9-10 år lånte jeg en bok på biblioteket som handlet om noen ungdommer og hester i Mongolia. Den ene hesten rømte og det var veldig dramatisk, jeg leste den mange ganger. Den svenske arbeiderforfatteren Moa Martinsson leste jeg også mye av på den tiden. Hun skrev voksenbøker som var fra min egen by.

Som voksen må jeg tenke meg litt mer om.

Boka om hestene heter Den fantastiske villhesten og er skrevet av James Aldridge. Den gjorde stort inntrykk på meg også som barn, og jeg leste den om igjen for ikke så altfor lenge siden. Det var artig!

For å svare på den opprinnelige spørsmålet i tråden må jeg tenke litt. Maken av Gun-Britt Sundström leser jeg med jevne mellomrom, det samme med The Fountainhead av Ayn Rand. De står seg hver gang.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat