Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-18, 13:48   #25
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.835
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Lord of the Rings har jeg prøvd meg på, men klarer bare ikke å bli engasjert og orker bare ikke lese den. Skal sies at jeg på ingen måte liker fantasy (med unntak av Terry Pratchett), men jeg føler jeg måtte prøve siden så mange tydeligvis liker den. Sofies Verden er også en bok jeg strevde skikkelig med og gav opp sånn halvveis gjennom boken.
På VGS måtte vi lese Beatles av Lars Saabye-Christensen og det var en lidelse å komme seg gjennom. Jeg likte den virkelig ikke. Det er vel den første jeg kommer på som jeg faktisk har lest ferdig, og da kun fordi jeg måtte.

Ellers unngår jeg jo det jeg tror vil være dårlige bøker og livet er for kort til å tvinge seg gjennom bøker man ikke liker, så dårlige bøker jeg har lest ferdig er det ganske få av. Flere av de som er nevnt her (som Fifty shades, Alkymisten og alt av vampyrbøker) er bøker jeg vet med en gang at jeg ikke hadde likt så jeg har heller aldri prøvd å lese dem.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 05-03-18 kl 14:11.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat