Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-18, 22:44   #105
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

17. mai er vel superrød dag med 100% om en må jobbe? Greit nok at en forventer at kollegaer skal stille på jobb på fredag 18. mai, men jeg synes det er over the top å sende e-post om ettermiddagen den 17. og forvente at oppgaver er utført til dagen etter. Så sant det ikke er påminnelse om en frist om oppgaver som er avtalt god tid i forveien.

Jeg prøvde å få svar på spørsmål ang lønnen min 18. mai, men alle som kunne svare avspaserte. Greit nok i og med at det ikke hastet, men jeg synes det kan være problematisk at store deler av samfunnet stopper opp på inneklemte dager. Sånn for å sette det litt på spissen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat