Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 11:49   #44
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Jeg tenker at det ikke er noen spesielle, men som det ble nevnt så kanskje venners-venner-fester være dølle de gangene man er eneste utenfor en vennegjeng.

Jeg føler meg vel aldri utilpass sånn egentlig, men enkelte sammenkomster kan være mer jobbige enn andre. Foreldremøter feks, ansvarsfølelse for å holde en grei samtale igang rundt bordet og at folk har det hyggelig. Mannen min er introvert og tar nada ansvar for noe sosialt som helst og jeg synes egentlig ikke at det er helt rett heller.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat