Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 14:08   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

For meg kommer det nok mest an på dagsform, mer enn setting. Men tvangssosialisering som skoleavslutninger er nok verst. Da er jeg ofte sliten, og siden verken Høvdingen eller Hiawata tar noe som helst ansvar for å sosialisere eller ta kontakt med andre føler jeg at jeg MÅ. Også føler jeg meg uttafor og Viggo og teit og en som ingen vil snakke med og vil jeg egentlig snakke med noen og blæ.

Konferanser greier jeg ganske fint, men liker jo best å ha noen jeg kjenner litt som jeg kan henge meg på. I noen bransjesammenkomster føler jeg meg helteit, fordi det ofte er klikker som jeg helt klart ikke er en del av. Og siden jeg kommer utenfra bransjen heller enn innenfra, så føler jeg meg ofte litt mindreverdig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat