Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-18, 21:02   #226
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Utrolig god kundeservice hos 3 helt ulike bedrifter.

1) Brillebutikken (Travel Retail) på Gardermoen, som tok i mot solbrillene mine per post, rettet stengene og sendte dem i retur med nytt etui (brillene jeg kjøpte i oktober hadde ulike stenger, og etuiet gikk i stykker rett etter jul). OG de dekket all porto.

2) Hesteutstyrsbutikk i Haugesund, som stilte opp og hjalp oss, når nettbutikken hvor vi kjøpte hjelmen til Storesøster gikk konkurs. Hjelmen ble ødelagt etter 3 mnds bruk, men vi hadde ikke noe sted å reklamere - før da vi fikk tips om en annen butikk som førte samme merke som kanskje kunne hjelpe. Eieren hjalp oss bare for å være snill, og sånt blir jeg så glad av

3) Campingplassen der Storesøster glemte igjen 3 ringer på stranda. Når vi dro tilbake for å finne dem, var det flere gjester som engasjerte seg - og til slutt fikk vi lokalisert ringene til cafeen på stedet. Nå er de kreative med å hjelpe oss å få dem i retur.

Jeg digger at folk er så greie

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv