Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-17, 19:42   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, mat og alkohol

Debatten som var på TV fikk fram to av de motstridende interessene her.
De som er ute etter en helhetlig opplevelse med mat, vin og musikk (helaften) og de som er hovedsakelig interessert i musikken og ønsker optimale lydforhold, noe Andsnes mente det ikke ble når akustisk musikk må konkurrere med lyden av spising.

Jeg har stor forståelse for Andsnes. Skal jeg høre ham eller andre akustiske musikere spille så betyr lydforhold og ro mye. Drar jeg på andre typer konserter kan forventningene mine være annerledes.

Det har vært en del debatt i Trøndelag de siste årene om forhold rundt store konserter, noe som er litt annerledes. Likevel reiser det noe av samme problemstilling. Hva slags opplevelse skal konserten gi og hvem skal få definere?
Det debatten har gått på der har vært om en stor utendørs konsert er primært å betrakte som fæst (noe som innebærer brøling og drikking) eller konsert (altså hvor musikken er det primære.)

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat