Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 11:08   #69
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spin off] Den boka som har gjort størst inntrykk på deg?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Var det selve historien, språket, situasjonen du var i eller kanskje en blanding som gjorde at dette er favoritten? Fortell!

Jeg har lyst til å trekke frem dette igjen. Hva var det som fenget så mye?

Mine favoritter som barn var "Lise og Lotte -eller omvendt" og "Veien til Agra", samt "Den hemmelige hagen". Grunnen til det tror jeg er at det var fascinerende å se at barn hadde mulighet og evne til å hemmeligholde ting fra de voksne, og at deres handlinger gjorde livene deres bedre. Egenrådighet, altså.

Som ungdom falt jeg fullstendig for Hulebjørnens Klan, og leste de fire første bøkene i filler. De to siste var ingenting i forhold. Jeg fikk også et lidenskapelig forhold til LOTR. Her var det muligheten til å rømme inn i en annen verden som var avgjørende.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat