Tråd: TSoG 2013?
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-13, 10:40   #15
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TSoG 2013?

Jeg har fulgt med med et halvt øye på de to andre rundene, men har fortsatt ikke skjønt konseptet helt. Hva trenger man sjampiskorker til? Eller er det bare en grei ting å ha? (Kanskje det under er viktigst?)

Luken man lager må innbefatte en limpistolfunksjon, eller? (Den salte karamellsausen gjorde kanskje ikke det?) Eller kan det være alt mulig bare man må lage noe? Jeg er nok ikke kandidat for å melde meg som lukemaker, men greit å vite om det plutselig skulle slumpe til å dukke en idé opp i nærmeste fremtid. Og hvordan er det med innbetalingen nå igjen? Man gir vel etter evne og ønske, men er det slik at man gir mer om man ikke gjennomfører noen luker eller gir man hele summen om man greier å gjennomføre alle/det antallet luker man tenker seg på forhånd? Det finnes kanskje allerede en egen innføringstråd om dette her inne?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat