Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 18:26   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg svarte nei, men det kommer an på om personen ellers drikker alkohol eller ikke. Er det noen som vanligvis gjør det, så ville jeg nok lurt litt. Men utover det tenker jeg generelt ikke over hva folk gjør nei.

Ja, jeg tror nok det har litt å si? Om man har avholdsvenner, så vil jeg tro at man sjelden tenker over at de ikke drikker når man møtes. Men om man har venner som «alltid» har tatt et glass vin i sosiale sammenkomster, og plutselig ikke gjør det, så vil jeg tro at noen kan undre seg. Det betyr jo ikke at man må slenge med leppa eller kommentere det. Men at man kanskje tenker hvorfor?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat