Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-16, 08:55   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?

Det er ikke sånn at staffer helt uprovosert biter ihjel andre hunder altså. Bare for å forsvare min egen han-Staff. Dessuten kaller ofte media hunder for Staff-lignende uten at det faktisk er en Staff.

Når det er sagt så hadde jeg nok foretrukket at min Staff ble plassert alene eller med en staffetispe. Og det er mest fordi staffen "alltid" får skylda.

Når det gjelder deg så kommer det vel litt an på hvordan din hund generelt reagerer på andre hunder? Jeg synes i alle fall ikke at redselen for en hypotetisk Staff skal hindre deg i å velge.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat