Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-17, 08:58   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Litt spinoff fra tråden om tenåringer og sandaler - den fikk meg til å tenke på hvor mye sandaler betyr for meg. Sommeren er uten tvil den beste årstiden, og sandaler er det jeg har på beina fra mai til september om temperaturen tilsier det. Det er selve sommerfølelsen, når kassa med de gamle sandalvennene fra flere år hentes fram fulle av gode ferieminner, når føttene begynner å få litt farge og jeg kanskje til og med bestiller et par nye sandaler etter nøye gjennomgang av nettbutikker med favorittmerkene.

Jeg har både høye hæler og lave myke med tynne stropper. Sandaler skal ikke være så dekkende syns jeg, mest mulig luft og sol på føttene. Som med alt annet i livet så er jo vi mennesker forskjellige også når det gjelder fottøypreferanser, men når jeg ser folk med STØVLETTER på en varm dag i juli så tenker jeg UUUÆÆÆ!! Det er jo ÅTTE andre måneder å gå med støvletter! HVORFOR?!

I år har jeg bestilt ett par lave og ett par med kilehæl. Kanskje beholder jeg ett par, kanskje to. Spent. Sommer, sommer!

Hva er ditt forhold til sandaler?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat