Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-17, 23:19   #47
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sovepose vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg bruker en som går til -10 når jeg sover i ca -5. Da har jeg lakenpose av ull, ullundertøy, tykk ullgenser og lue på i tillegg.

Og like viktig er et bra liggeunderlag. Bakken er kald. Ikke gå i fella og kjøp liggeunderlag som er fylt med kun luft.

Det at du pakker posen og deg med masse klær kan være med å bidra til at du fryser lettere. Det er luften i posen som varmer når kroppen din avgir kroppsvarme, ikke selve tekstilet. Det blir mindre varmt om man har masse greier på seg, lakenpose etc.

Bruk kun ullundertøy på det meste.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat