Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-16, 00:28   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Blir spennende å se om dette funker for å lære å slå hjul

Lillesøster har begynt å RG i høst og er ganske lei fordi hun ikke kan å slå hjul. Litt av problemet er at hun er typen som er vant til å klare ting lett og ikke alltid syns det er så greit når hun ikke gjør det. Da blir det fort suring og krangling når vi prøver å hjelpe henne.

Jeg kom tilfeldigvis over noen matter med trykk der man skulle plassere føtter og hender for å slå hjul. Disse var så klart fra USA og kostet en formue inkludert frakt, moms og fortolling. Så jeg bestemte meg for å lage en selv i stedet. Fant denne siden med stensil http://www.blueginghamjumpers.com/20...cartwheel-mat/

Var gjort på en liten halvtime å skjære ut stensilene og tegne på med sprittusj. Og jeg så faktisk litt fremgang den lille stunden hun øvde på den i kveld.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat