Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-17, 20:27   #145
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg merker jeg blir litt oppgitt på eget kjønns vegne når jeg leser kommentarfeltene på Facebook i saken med Davy Wathne. Jada, kan hende det er en kulturgreie lalala, men det er en UKULTUR! Det er på høy tid at det blir tatt opp og at vi kommer den til livs, og det at så mange damer i kommentarfeltene faktisk undergraver alt sammen syntes jeg er utrolig trist. Dette er ikke noe "nyhet" eller "nymotens greie". Det er noe de og garantert har opplevd en eller flere ganger i løpet av livet. Syntes de det er greit?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat