Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-07, 09:32   #16
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La oss børste støv av noen andre dyder enn de sedvanlige FP-dydene!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg er opptatt av å prøve å være en ressurs for de rundt meg, og ikke en belastning.
Jeg legger mye energi ned i å støtte andre, og å holde andre oppe både i humør og andre ting.
Andre mennesker, alt fra nære til fjerne, interesserer meg veldig.

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg er opptatt av å være positiv. Jeg har stor tro at man gjennom positivitet kommer mye lengere og har det mye bedre med seg selv.

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Jeg innser at folk er forskjellige og liker det.

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg har også innsett at det er menneskelig å ikke alltid være 100% perfekt, men prøver å være så nær som mulig på områder som handler om relasjoner til mennesker jeg bryr meg om. Jeg prøver å være en god mor, sterk partner, hjelpsom datter, rettferdig sjef, forståelsesfull venninne osv. Jeg tror de rundt meg setter pris på at jeg i det minste prøver.

Opprinnelig lagt inn av mammamia, her.

Dette er også et mantra for meg. Jeg ønsker og være ovenpå for barna mine. Jeg sier svært sjelden at jeg er sliten og prøver som best jeg kan og unngå å vise det på andre måter. (av og til sier jeg jo det, men jeg er så lei av foreldre som øser ut av seg at de er så sliten) Da får det heller være greir og servere litt toro feridgmat innimellom Dessuten er jeg fornøyd med at jeg og min mann er smastemte, vi samarbeider bra om barna og vi er likeverdige i forhold til dem. Blir helt rystet av å se enkelte mødre hvordan de overkjører barnefaren.

Alt dette synes jeg er verdifulle holdninger og egenskaper.

Men dere kunne godt breiet dere litt mer ut med å fortelle mer detaljert - og gjerne sagt litt om hva dere synes andre bør bli flinkere til også!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat