Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-11, 08:30   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.035
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo shmalkarbo maiday

Jeg gjør det samme som deg. Jeg raser ikke akkurat ned i vekt, men jeg kan ikke klage over 2,5 kilo på 3 uker (nesten alt kom den første uka, så jeg mistenker at det var mest vann).

Jeg har heller ikke oppdaget noen voldsom effekt på kroppen akkurat. Magen min fungerer motsatt av din, men jeg er skrekkelig oppblåst og har en skikkelig ekkel smak i munnen hele tiden.

Når man bare begrenser karboopptaket litt og ikke "fjerner" det helt, må man tenke litt på kaloriene i tillegg til karbohydratene. Dette er menyen jeg spiste i går (og som jeg tror er ganske grei sånn lavkarbomessig):

Frokost: havregrøt på store havregryn med 2 ss cottage cheese og en kaffe latte
Lunsj: Salat med diverse grønnsaker, litt dressing, et egg, masse spekeskinke og et lite stykke brie samt en skål med sellerirotsuppe.
Mellommåltid: ett fiberrik knekkebrød med tre skiver kalkunpålegg
Middag: blomkål- og brokkolisuppe med kylling
Kveldsmat: 2 stk delikatesse knekkebrød med hamburgerrygg og gulost (jeg pleier egentlig å spise en skyr med litt nøtter)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat