Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-23, 08:50   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.623
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sakte TV?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, jeg ser bare på ting som jeg fokuserer helt på, aldri sånt som er sånn halvveis i bakgrunnen mens man gjør litt andre ting samtidig eller går til og fra. Har aldri TV-en bare «stående på».

Det er det samme med meg. Det eneste jeg en sjelden gang kan ha stående på er litt langvarige idrettsarrangement, som femmila på ski o.l., der innspurten er det mest interessante, eller jeg venter på en norsk utøver i f.eks skihopp eller friidrett. Men som regel ser jeg på fullt og helt, når jeg først ser på, og er jeg ikke interessert i å følge med så skrur jeg av.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat