Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 21:30   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laste ned serier?

Så du om det var seedere på episoden? Er det en hel sesong? Hele sesonger tar ofte evigheter, det kommer an på hvor du laster ned fra. Jeg lastet ned sesong 6 av X-files fra www.isohunt.com nylig, det tok EN UKE! Så lastet jeg ned sesong 7 fra www.tvtorrents.com (som er en lukket medlemsside) og det tok 6-7 timer. Så jeg holder meg til de lukkede medlemssidene men det bør du nok styre unna som helt fersk nybegynner.

Hvis det er 0 eller få seedere på episodene går det svært tregt, og det kan hende du aldri får dem ned i det hele tatt. Har du veldig rask linje kan det gå litt kjappere allikevel, men det spørs.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat