Tråd: Hage 2022
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-22, 12:38   #282
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.567
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2022

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg hadde planer om å ta inn paprikaplantene mine over vinteren, men de har vært så plaget med lus at jeg ikke tar sjansen.

Ja, jeg orker ikke lys inne i store mengder. Jeg har også i alle fall en chili jeg har lyst å ta inn, den ble spist opp i sommer og sto nesten bare stilken igjen, hjort eller noe sånn, men så har det kommet nye skudd i alle bladfester litt sånn mot alle odds i høst så jeg har lyst å gi den en sjangs.

Den er så lite blader på at jeg skal klare å ta lus manuelt, et par av pelargonia er også overkommelig slik,, men fuchia,, det går ikke. Kan evt prøve å ta stiklinger av den og ta inn det i stedet, små, små stiklinger. Men pr nå står de i full blomst i mild oktober. Så de får stå frem til det blir kaldere. Var et par dager med frost, men de står litt lunt på trappa /i inngangen og har klart seg fint.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat