Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-18, 12:21   #1
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.869
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Stinkende skolesekk, hvordan få luktfri?

Lillebror klarte å glemme igjen en halvfull skolemelkkartong i sekken over juleferien (jeg burde jo sjekket... ). Den lå fredelig nede i sekken og modnet godt hele ferien helt til han i går kveld etter å ha gjort lekser må ha stappet bøker og greier nedi og fått hull på kartongen. Alt rant ut og fikk trukket godt gjennom i løpet av natten helt til jeg i morges skulle legge matboksen i sekken og stanken bare slo mot meg i det jeg bøyde meg over sekken. Jeg kan ikke engang beskrive hvor grusomt det luktet, det var langt forbi vanlig surmelkslukt. Han måtte gå på skolen i storebrors avlagte skolesekk og gamle pennal og jeg har nå vasket sekk og pennal i vaskemaskin to ganger, med både vanlig vaskepulver og Omo Aktiv & Sport og forvask inkludert. Begge deler lukter like ille fremdeles og han kan bare ikke gå på skolen med det. Er det noe som helst jeg kan gjøre for å få vekk lukten eller må vi bare innse at sekk og pennal bare varte fem måneder og kjøpe nytt?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat