Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-18, 14:49   #102
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Åh Gud, jeg ble hektet. Var til og med på BuJo-treff i går i Oslo.... Med han fyren som driver www.tudos.no

Nå har jeg ikke mindre enn to Leuchtturms, a5, og en Travelers Notebook, det var ett konsept som passet meg mye bedre. Jeg har også en Instagram-konto til dette, som heter "nottheperfectbujo" fordi jeg er ikke flink til å tegne og sånn, men er jo kreativ inni hodet

Hvordan var treffet? Har du blitt hekta på blekk og sånne fancy tusjer også? Jeg er liksom ikke helt der, men begynner å finne formen i min egen bujo og tester ut mer hva som fungerer for min egen del? Fremdeles bruker jeg boka fra Fretex, den nye er såvidt tatt i bruk til lister.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat