Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-18, 09:04   #49
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vedlikehold av vekt. Lett eller vanskelig?

Det er kanskje ikke bare fordi du skal lite ned Poly. Jeg syntes også det er vanskelig å gå ned og har gått ned 20 kg nå. Det har tatt meg 2 år. Klarer ikke noe hurtigslanking, kroppen min blånekter det, det har aldri fungert. Kan hende det går 2-3 kg, men da er det stopp. Nevrologen min (faktisk) har nevnt at det kan være PCOS involvert eller en eller annen hormonforstyrrelse, men ikke godt å si. Noen "er bare sånn og". På en måte er vi kanskje heldige, for det er vanskeligere å bli jo-jo-slankere da. Jeg vet om ganske mange som er sånn.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat