Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-14, 14:07   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mexico (Karibia?) desember/januar

Hmmmm ... vi har nettopp vært på road trip langs østkysten av USA og har erfart at vi har barn som klarer seg bra på reise hvor man forflytter seg mye. MEN; noe av det kuleste med turen er jo når du prater med folk underveis og lærer hvor utrolig mangfoldig landet du er i faktisk er. Dette vil man trolig gå glipp av når man ikke behersker språket bedre enn vi gjør. (Vi kan høflighetsfraser og kan lese menyer.)

På den annen side: jeg føler at jeg opplevde dette da jeg reiste i Kina også. Jeg husker godt en samtale på en 20 timers togtur hvor vi skravlet i vei med 3 gutter på alder med oss selv. De eneste ordene som begge parter forstod var "Solskjær" og "Manchester United".

Sorry. Fullstendig avsporing. Jeg er også interessert i å høre mer om Mexico, så nå skal jeg slutte.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat