Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-14, 19:14   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mexico (Karibia?) desember/januar

Nå skyter jeg bare fra hoften her, rett fra hukommelsen. #disclaimer

Santo Domingo er en kjempefin, sjarmerende by. Book på forhånd, så får du sjarmerende kolonianske hotellrom med bra standard. Vi reiste videre til Boca Chica, mener jeg - der får du strand og hoteller, men ikke så veldig sjarmerende sydenby. Solid utbygd prostitusjonsindustri.

Så dro vi videre til et mer backpackersted som jeg tror het La Romana. Veldig deilig, men litt utenfor allfarvei. Punta Cana er et rent resortområde, visstnok fantastiske strender, da. Vi droppet hele området.

Las Terrenas var utrolig nydelig med boutique-hoteller og deilig strand. Vi kombinerte med hvalsafari, men de trekker vel ikke på den tiden, tror jeg. Også litt langt fra alt, da.

Til slutt bodde vi i Cabarete, en deilig windsurfer-backpackerby, rett ved siden av resortene på Puerto Plata. Skikkelig rastastil med barer med sandgulv og sånn.

Hvis du skal reise litt rundt, angret jeg på at vi ikke hadde leid bil. Bussforbindelsen var veldig dårlig, så vi kjørte rundt i minibusser med 4 mnd-ingen i Babybjørn. When in Rome.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat