Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-18, 08:23   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Da har jeg vært rundt på prøvesitting Jeg dro til Europris sist, for å ha best mulig grunnlag for sammenlikning. Hadde ikke store forhåpninger til Europris etter denne tråden, men svippet nå innom Og jeg ble veldig positivt overrasket. Vet ikke helt, men hadde kanskje forventet meg tynne puter, litt ustødig og spinkel, men altså, jeg synes den var veldig god å sitte i. Den beste jeg forsøkte i dag. Jeg liker litt motstand i putene og at sofaen er litt fast, men det var flere andre (også langt dyrere) som var beinharde å sitte i og noen jeg forsvant helt nedi. Begge deler er ubehagelig synes jeg Lyon på Plantasjen var også god, men litt for stor for den terrassen den skal stå på. Så jeg har tatt sjansen og kjøpt den på Europris. Oppdaterer etter mer grundig testing over tid, så får vi se om jeg er like fornøyd med kjøpet som jeg er nå

Tror du blir fornøyd jeg.
En i familien har denne og jeg har sittet i den flere ganger, syns den er helt ålreit jeg.

Vi har en lignende kjøpt ett annet sted og elsker at bordet er høyt.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat