Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-17, 15:10   #8
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Låne julepynt? (Oslo)

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Dere kan jo kle dere ut selv om dere jobber. Kapper og kostymer. Dere må bare vinne. Lag en liten krybbe så Jesusbarnet kan hvile litt mellom slagene. Alle vil vel gjerne hvile litt i desember. La Josef ta seg en lur etter lunsj sammenrullet med noen lam og kameler.

Jesusbarnet er på plass. Han har til og med en liten boks vi kan trykke på så lager han gurglelyder, gråter eller sier MAMMA alt ettersom... kanskje litt tidlig ute med språket, men jeg regner med han var et vindunderbarn. Vi er tre som deler kontor så kanskje vi bare må gå rundt som de tre vise menn? Litt dumt når vi får inn eksterne på møter kanksje?

På fredag er det i følge den ene kontorkollegaen min Ugly Sweater day. Den regner jeg med vi nailer.

Jeg tør forøvrig ikke be om noe i den FB-gruppa. En på det konkurrerende kontoret er medlem der. Her gjelder det å gå stille i gangene.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat