Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-16, 08:39   #27
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.010
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen "låner" katten vår!

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Ja, det kan selvfølgelig hende. Men, de lar jo katten være inne en god stund og gir den mat. Hvis de lurer bittelitt om den har en eier som bryr seg, er den tatovert i øret og chippet. Så de kan jo finne ut hvor katta bor om de ønsker å bli kvitt den. Men, siden de gir den mat, vil jeg tro de synes det er stas. Og siden det lukter så mye røyk, har ikke katten bare vært inne en svipptur.

Altså, jeg har katt selv, og jeg har aldri hørt om tatovering i øret og ville aldri ha tenkt tanken på å sjekke der - ikke engang hvis jeg aktivt prøvde å finne ut hvem som eide en katt. Jeg vil tro at jeg ikke er den eneste, så jeg kan godt se for meg at de ikke har peiling på hvem som eier pus. De burde selvsagt prøve å finne det ut, da, eller la være å slippe den inn.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat