Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-23, 15:08   #36
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes og vennene til Trettebergstuen

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og når det kommer til Moxnes, så tror jeg ikke på ham en millimeter. Og det handler ikke om partitilhørighet, men utelukkende om ham som menneske. Jeg er veldig klar over at han har et offentlig image som en helt super fyr. Det er han ikke. Sånn virkelig. Men siden dette er en oppfatning jeg har basert på informasjon som ikke er offentlig, så lar jeg det være med det.

Jeg synes (sett utenifra og inn) at Moxnes og Giske er veldig like. Drivende dyktige politikere som ønsker seg personlig makt og innflytelse. Litt lurere å ha et eget parti enn en underavdeling av AP som "lekestue", da

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat