Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-08, 22:13   #44
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Jeg driver nå og skal finne gave til gutt 12 og gutt 15. I samråd med moren deres så trenger de faktisk nye litt kule toalettmapper. Fikk kjøpt det når jeg var i London, men nå trenger jeg noen tips til hva jeg kan ha litt oppi der. Vet både hvordan deo og hårvoks de ønsker seg, men er det noe annet som er litt fint og ikke så dyrt som jeg kan putte oppi der? Trenger ikke å være typisk toalettmappeinnhold, for kan tenke meg det er morsomt å få noe annet enn bare det oppi der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat