Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-18, 23:00   #30
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise alene på tur/ferie

Jeg var nylig litt på tur alene. Det fristet ikke så veldig til gjentakelse. Jeg var først på en tur sammen med en gruppe, så skulle jeg på en annen tur med en annen gruppe litt etterpå. Istedet for å reise hjem og så avgårde igjen, hadde jeg omtrent halvannet døgn alene, med buss, fly, taxi og flere måltider. Transportetappene var ikke noe problem, men jeg følte meg helt "lost" første kveld og brukte internet på mobilen som support da jeg skulle ut og spise. Så satt jeg inne på et grusomt hotellrom og kikket på to fotballkamper i stedet for å utforske en ny og ukjent by. Kom meg heldigvis litt mer ut dagen etter, men det ble mye mer passivt enn om jeg hadde hatt noen å dele ideer med. Nei, jeg trives bedre med folk rundt meg, definitivt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat