Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-16, 23:47   #146
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av toddy, her.

drømmesandkassa ligger på NRK sitt arkiv, Husker fra jeg bynte på skolen i 1980 så kikk jeg bare i cordbukser hovedsakelig bredstripete de som var smalstripet lagde sånn teit lyd. Tror ikke jeg fikk min første 501 før på ungdoms skolen. Så husker jeg det var noe vi kalte jumbo cord som jeg hadde. Av tv er det vel Alf Jeg husker best fra 80tallet

I 1. klasse i 1977 ble jeg "forelska" i han gutten som hadde 501-bukser og Levis-genser.
En som hadde bredstripa cord og orange/brun-genser var ikke så populær i mine øyne. Tenk at man (jeg) reflekterte over klær på den måten da.

Jeg var ikke fra noe jålefamilie, men husker jo at Busnel-genser (og lue/pannebånd) var veldig in. Og ISBA-støvler. Moncler-jakke (dunjakke) og gjerne selskinnstøvler. Eller lobber. Og indianermokkasiner om sommeren, seleskjørt var toppen.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat