Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-18, 09:50   #61
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Der er jeg også.

Og så lurer jeg fortsatt på kvalitetskontrollen av innholdet i disse produktene. Det høres litt kjøkkenbenkprodusert ut.

Så vidt jeg har forstått bruker de store koreanske merkene mye tid og penger på R&D, så så lenge man er sikker på at det er genuine koreanske produkter fra kjente selskaper, og ikke kinesiske knock-offs, så tror jeg det skal være ganske trygt. Kosmetikk er jo gigantindustri i Korea, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for kjøkkenbenkproduksjon, altså. (Og akkurat når det gjelder snegleslim, så er det altså bare i noen produkter, enten det er sheet masks eller andre ting, det er ikke sånn at det brukes i absolutt alt, som en del her synes å tro.)

For egen del har jeg ikke tålmodighet til å sette meg inn i hele den titrinns-greia, ei heller er jeg overbevist om at det er så fantatisk som menigheten vil ha det til, så jeg holder meg til gode, gamle Dermalogica sånn i det daglige. Jeg har dog vært litt nysgjerrig og testet ut en del, og har funnet koreanske enkeltprodukter som både funker supert og er rimelige.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat