Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-19, 10:58   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dagens barn og unge et forhold til Anne-Cath Vestly?

Vi har hørt en bok om mormor og de åtte ungene pr sommer på lydbok de siste 2-3 årene, og ungene liker det jo, men det er ikke et som fenger aller mest, det er nok jeg som velger den for jeg synes de bør kjenne til referansene på en måte.

De har sett denne nye varianten av mormor og de 8 ungene med mine dine og den kommende vår ja. og relaterer seg sånnsett mer til den

Men de har nok et nærere forhold til Egner ja. Så det passer fint for både mor og barn at vi skal til Kardemommeby i år. Og se den nye hakkebakkeskogen der. (Ja, og alt det andre, og sabeltann og ikke minst alle dyrene, vi gleder oss til løvene, Kimani, Geparden som er skjermbakgrunnen min og mye annet)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat