Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-18, 23:13   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det ultimate reisemålet i Danmark?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vil du dele lenke til der dere bodde på Fyn?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg kunne også tenkt meg å se det stedet dere var på.

Vi var på Danland Klinten Faaborg. Det er eldre feriesenter, så absolutt ikke fancy. Men det var rent, hyggelig, rolig, upretensiøst og det hadde basseng utendørs og innendørs. Alle (?) leilighetene er privateid så det varierer litt hva som er der og hvordan de ser ut, men tror alle har samme sengene og de var gode syns jeg. Litt opplegg for småbarn om de ville være med på det (krabbefiske fra brygga og sånn), mulighet for å leie kajakk, minigolf og det var endel ungdommer der som våre sikkert kunne ha blitt kjent med om de hadde villet.

Virkelig nydelig område med fin strand nedenfor, og stor park rett bortenfor. Fin promenade inn til byen. Vi gikk «alltid» langs vannet inn til byen, og langs veien tilbake. Da kunne vi titte på alle de søte husene og late som vi bodde i et av dem.

Hver kveld (tror jeg) er det gratis byvandring med vektere. Min reisevenninne og jeg syns det var kjempeinteressant, men er glad vi ikke tok med kidsa. De hadde nok kjedet seg. De likte den interaktive delen av fengselsmuseet (omvisningen var unødvendig, vi kunne lese oss til alt i eget tempo uansett) og turen opp i klokketårnet. Det ligger en veldig god italiensk restaurant på torget (men vanskelig å få plass, bare seks bord) og en helt grei thailandsk ved siden av. Cafeen ved siden av Hotel Faaborg har deilig uteservering i bakhagen. Og kaffe på Soze på kulturhuset, selvfølgelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat