Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-07, 21:53   #44
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husarbeid til mannen

Rydde opp etter middagen og vaske opp/putte i oppvaskmaskinen burde være en grei daglig oppgave for mannen. Og ut med søpla. Om det er en overkommelig oppgave for han, så er han ikke egnet til så mye annet fast å gjøre heller.

Jeg har blitt så gal nå av alt rot, støv og vasking som aldri blir tatt (pga. at jeg har vært mye syk). Mannen ser bare ikke alt som må gjøres. Jeg sa at skjer det ikke noe nå så ansetter jeg vaskehjelp 3 timer i uka. Da fikk han en annen låt gitt (mannen altså) Nå skal han vaske hver onsdag ca. 2-3 timer bare det er ryddig der han skal gjøre rent. Bare håper jeg er frisk nok tirsdag/onsdag til å få unna litt rydding, så blir det spennende å se om det funker. Jeg gir han spesifikke oppgaver over hva som skal gjøres, som f.eks. vaske begge badene og toalettet, vaske gulver, støvsuge etc. Venter i spenning på hvor lang tid det tar før han sier det er greit med vaskehjelp eller om han holder ut.

Mannen min er ellers veldig flink til å rydde på kjøkkenet etter maten og rydde ut/inn av oppvaskmaskinen. Han henger opp klær som ligger i vaskemaskinen og legger sammen klær på tørkestativet om jeg ber han om det.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat