Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-07, 21:21   #53
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husarbeid til mannen

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg maa bare blande meg litt inn her siden dere snakker om hollandske menn. Jeg har ogsaa en saann, og han er kjempeflink til husarbeid. Da vi begge jobbet, gjorde han mer i huset enn meg. Naa er jeg hjemme, og da blir det selvsagt annerledes, men om noe bör gjöres, ser han det - og gjör han det - like gjerne som meg.

Ingen regel uten unntak m.a.o.

Neida, selvfølgelig FINNES det hollandske menn som gjør noe hjemme, men de er ikke i flertall, og det er langt færre av dem enn det er norske menn som gjør noe. Nå skal dere heller ikke se bort i fra at mange av disse ur-hollandske-ikke husarbeidende- mennene som oftest finner en jente som er akkurat som sin egen mor.... Helt sant, og dermed er ofte norske kvinner ikke-aktuelle kone-emner for hollendere.

Dessverre er ikke jeg slik som min svigermor og det er en stadig pågående prosess dette med å forstå at han bør gjøre noe husarbeid SELV om han jobber. Nå er jeg imidlertid 100% hemmafru, og da synes jeg det er noe greiere at jeg gjør mer enn han, enn da jeg jobbet 100% stilling utenfor hjemmet i tillegg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat