Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-07, 14:58   #56
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husarbeid til mannen

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Her har vi tre skittentøysdunker og husbonden kan vaske det som er i to av dem. Det er en med kulørt vask på minst 60 grader og en med hvit vask på minst 60 grader. Alt annet holder han seg unna. Heldigvis!

Jeg har laget et skittentøysystem med 5 kurver som er klart og tydelig merket med program, temperatur og vaskemiddel (ink. dosering). Den siste kurven er merket "Ull/silke/finvask - Ikke rør!"

Så egentlig kan han fint sette på klesvask, men som oftest setter jeg på en vask når jeg likevel har sortert en haug.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat