Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-15, 23:55   #54
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Dette er et veldig vanskelig spørsmål, og jeg hadde slitt veldig on jeg hadde vært i den situasjonen at jeg hadde måtte ta drn avgjørelsen. Men ja; vi hadde nok heller valgt å avlive hunden vår enn å amputere den ene foten hennes.

Ja, det er fryktelig vanskelig. Jeg hadde ikke avlivd pga dette. Igjen; om manglende ben var det eneste. Komplikasjoner pga dette blir en helt annen sak.

To ben derimot, da hadde jeg avlivd, uten å nøle. Ser videoer og tv-program med hunder som bruker rullestol, men der går grensa mi. Da snakker vi egoisme fra eiere som ikke ser hundens premisser.

Men dette er jo noe den enkelte hundeier må vurdere, og jeg dømmer aldeles ikke de som velger en annen løsning enn hva jeg ville valgt.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am

Sist redigert av Carrera : 20-09-15 kl 00:16.
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat