Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-18, 14:19   #37
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva tenker du om eggdonasjon da?

Interessant tråd. Og fascinerende hvor forskjellig vi kan tenke.

Da vi valgte sæddonor, var det et fullstendig bevisst valg at donor skulle være anonym for evig og alltid. Nettopp fordi en donor ikke er annet enn en donor. En donor blir aldri "biologisk far" eller "biologisk mor".

Jeg synes økonomi og medisinske prosedyrer skal holdes utenfor diskusjonen om vi skal tillate eggdonasjon eller ei. Det er andre diskusjoner, som får komme i ettertid.

Det jeg synes er litt lite opplyst om (og som jeg ikke var klar over selv den gangen), er at det oftere er "noe" med de barna som har blitt til ved inseminasjon og IVF. Jordmoren vår kommenterte det til og med. Mulig blivende foreldre blir opplyst bedre i dag, dette er tross alt mange år tilbake i tid.

Men ja- et høyt rungende JA til eggdonasjon uansett. Trist at egg, som noen så inderlig gjerne ville hatt, bare blir kastet.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat