Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-23, 11:48   #18
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagemøbler, kvalitet og pris

Jeg har et rottingsett kjøpt i 2004 som fremdeles ser nytt ut. Det har stått ute året rundt siden det ble kjøpt, både i minusgrader i Norge og i steikende sol og 40 grader i Houston. Rottingen er enda glatt og uskadet og fargen er ikke bleket. Jeg er sykt imponert over kvaliteten. Det ble kjøpt på Helgø møbler, type dyr butikk, og koster en arm og en fot husker jeg. Men absolutt verd prisen med tanke på at det straks er 20 år og ser ubrukt ut. Dvs bordplaten (Kompositt, ikke rotting) har sett bedre dager og er rusten i festet under, men fremdeles fullt brukbar).

Jeg har noen billige rottingstoler også, de sprakk etter kun kort tid og er moden for skraphaugen. Aner ikke hvordan man spotter hva som er god og dårlig kvalitet da, så sånn sett var det kanskje vare ren flaks, for dyrt trenger jo ikke bety god kvalitet.

#sjempehjelpsom

Og gratulerer med campingkjøp, håper dere får masse glede av det!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat